Založ si blog

Nie je čo stratiť

chceš kráčať svojou cestou
chceš si svoj život riadiť
nejdeš tou inými vyšliapanou
predsa nemáš už čo stratiť

R: Je ľahké s prúdom plávať
proti nemu nie
môžeš tiež s hejnom lietať
naopak je to ťahšie
môžeš však aj v rade stat
ja sa tomu snažím vyhýbať

netlačím sa všade kam vy
mám svoju hlavu
na svojej ceste som vždy prvý
ja nepodlieham davu

nekráčam v ceste vašich ideí

tak to ma teda mrzí

vedu tam kde už boli iní

ja viem som asi drzý

 

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

zelenskyj, summit, švajčiarsko, ukrajina,

Zelenskyj: Keby Rusko malo záujem o mier, nebola by žiadna vojna

15.06.2024 20:45, aktualizované: 21:35

Na mierovom summite o Ukrajine vo Švajčiarsku sa zúčastňuje viac ako 90 krajín a osem medzinárodných organizácií.

francúzsko, Protest, krajná pravica

Desaťtisíce Francúzov protestovali proti krajnej pravici, môže vyhrať predčasné voľby

15.06.2024 19:53

Francúzsky prezident Macron vyhlásil predčasné voľby po neúspechu svojho centristického tábora v minulotýždňových eurovoľbách.

žilina, polícia,

Otrasný nález. V meste Rajec našli bezvládne telo novorodenca

15.06.2024 19:14, aktualizované: 20:20

Stať sa tak malo vedľa materskej škôlky.

Peter Pellegrini, inaugurácia

Bude Pellegrini nadstranícky? Bude z neho skôr Gašparovič než Kováč, hovoria odborníci. Podporu koalície ešte bude potrebovať

15.06.2024 19:00

Politológovia nepredpokladajú, že sa Pellegrini voči vláde bude vymedzovať. Podporu koalície ešte bude potrebovať pri prípadnej opätovnej kandidatúre. Môže však prekvapiť.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 127831x
Priemerná čítanosť článkov: 1880x

Autor blogu