Založ si blog

Archív: január, 2012

mam pocit. .. ..

mam pocit ze vsetko strasne leti mam pocit ze slnko uz nesvieti mam pocit ze padám zo skál dole a neviem sa pozriet naspet hore

Pokračovanie článku

Spolu s Tebou. ..

je to dlho čo sme spolu ja si to vážim a chcem naďalej je to tažké ale treba pevnú vôľu vždy ked sa spýtaš, odpoviem hej viem že za chyby sa platí a bolo ich nespočetne veľa nariekať teraz sa neoplatí no spravím čo by si len chcela R: si moja láska ja to viem pre mňa si krásna si môj sen a preto viem že stebou život prežiť chcem aj ja som len […]

Pokračovanie článku

Šťastný nový rok, plnte svoje predsavzatia a načúvajte svoje srdce. ..

Je nový rok, všetko rýchlo ubehlo, je po oslavách a žurkach, dospávame opicu, či pozeráme telku. Zaroven dnes aj oslavujeme výročie nášho štátu- čo mnoho ľudí zabúda.. a mňa to celkom mrzí lebo predsa len keď tu žijeme… Nový rok je čas keď si dávame nové sľuby a predsavzatia, je to niečo ako nový začiatok pre nás všetkch, aj keď sa vraciame do toho starého […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

ONLINE: Naučili sa Rusi brániť proti strelám ATACMS? Kvôli meškajúcej pomoci môžu byť slabšie

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 127083x
Priemerná čítanosť článkov: 1869x

Autor blogu