Založ si blog

Vysnivaný rok

Je už koniec vravím

S úsmevom na perách

Pozriem sa vpred

Hoci mračí sa obloha

R:

Cítim sa tak bestarostne

Vyletel by som do vysok

Nebolo to vsak Bezbolestne

Bol to moj vysnivaný rok

 

Skáčem  a bavím sa

Nevnímam svet

Ten okolo iba točí sa

Čo viac možem chciet

 

mám čo chem užívam let

cítim sa tak užastne

drzat v rukach cely moj svet

vykrical by som to vsade

 

 

 

 

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126769x
Priemerná čítanosť článkov: 1864x

Autor blogu