Sen. ..

19. júla 2012, romik77, basnicky texty

Ležím na posteli vedľa  teba

A ty sa na mňa ani nepozrieš

Slzy mi stekajú po tvári a ja zaspavám

Zrazu cítim mohutný vietor

A zmenu v jeho tvári nespoznávam

Zacítil som naraz vôkol

Chlad a horko a zvláštny pocit na duši

Videl som nič a všetko a nejaku tvár

neviem to ani popísať

Neviem či sa mi to ľúbilo

Alebo viac ma desilo

Nemohol som nič povedat

Nemohol som nič urobit

Bol to sen v sne

A pravdivý o mne

Vlastne predtým ešte sa mi prisnilo

že spolu voláme a vravíš

že máš z niečoho strach

A ja sa ti len usmievam

A ty zas hádžeš o stenu hrach

Snažíš sa ale ja sa len  zabávam

Volala si mi tak snáď po sto rokoch

A ja som si ťa už v hlave dávno stopol

Ale v duši stále si

A povedal som že uži si

Ani neviem ako som

Stratil zrazu tvoj signál

A iba zrazu som tam stál sám