Chýba mi

29. mája 2012, romik77, basnicky

chýba mi:

to, že ma ráno nenavštíviš

a neprekvapíš v posteli

to, že ma sladko nepohladíš

veď sme tu dvaja a sme dospelí

to, že ťa nemôžem nazvať

tak sladko ako to cítim

to, že ti nemôžem povedať

láska milujem ťa

to, že ti nemôžem zahrať na gitare

a že pre teba by som to robil stále

no najviac to keď ťa

len tak vidím….

že nemôžem urobiť

čo si srdce žiada

no nemôžem povedať

že to je od teba zrada

že nemôžem už viac ísť s tebou

a držať ťa pevne za ruku

a dokátať všetkým, žeto má záruku

že nemôžem ťa čakať cez obed

a vyžalovať sa ti na všetko hneď

že ťa cez okno vidím prichádzať

vždy som sa vtedy tešil a smial

že ťa nevidím odchádzať a hovoriť si,

že byť stebou ešte dlhšie by som si prial

že sa nemôžme len tak smiať pri jedle

a potom ukojiť svoje vášne smädné

že nemôžem cítiť dotyk tvojich pier

a že nemôžem zacítiť chuť naších milostných hier….

že tu nie si pri mne v dňoch všedných aj náročných,

že mi nepríde esemeska v hodinách nočných,

že okrem mamy o mňa nemá nikto starosť

že si nemôžme robiť zle, nadávať, smiať sa a pritom sa milovať

že tu nie si so mnou…..

chýbaš mi a ty to dobre vieš

a že príde raz takýto život

to nám je snáď jasné tiež

keď mi opäť povieš,

že ma úprimne MILUJEŠ ……