Your heart keeps me ahead

23. apríla 2012, romik77, texty

Your heart keeps me ahead

Verse:

is a few years back
What I saw your blue eyes
but then came only black
I no longer saw your wrinkles face

Bridge:
your hardworking hands have always got up me from the ground
like Your sincere words always stroke my soul

Ref:
Your heart keeps is bringing me ahead

as you once your head

Although you are there

I feel you nex to me here

 

 

V, B , R, B,  R, solo, R, V, end..

 

Preklad sem nebudem uvádzať …. je to text o mojom dedkovi  ktory pred par rokmi zomrel po rakovine, az teraz som dokazal vlastne opisat čo stale prezivam a aj ked viem, že ho už nikdy neuvidím cítim jeho dušu a citlivé srdce pri sebe a viem že mi pomáha …. dokáže viesť mňa a moje srdce za uspešným životom ako to robil ked ma napríklad učil chodiť……………………thats all