Založ si blog

som sklamaný ale chcem byť sám

som sklamaný zo seba

a chcem byť teraz sám

som sklamaný

ze ta nemôžem znovu vidieť

som sklamany

ze vsetky cesty rucam

som sklamaný

z tohto sveta

neviem čo povedať

nenapadá ma ani jedna veta

iba jedno úprimné prepáč

idem cez park

vietor mi fúka do tváre

a hľadím na tie prázdne konáre

z ktorých padajú farebné listy

ako moje myšlienky

a zrazu strom bude čistý

vidím ťa v diaľke niekde tam

neviem čo urobiť radšej sa nepozerám

rozmýšľam len ďalej

prečo si boh na moje šťastie nepamätá

kaluže ktoré mám pod nohami

ako keby sa tam kopili rokami

som bezmocný stratený

som sklamaný zo všetkého okolo

som bezmocný sklamaný

len spomínam na to krásne čo bolo

som bezmocný stratený sklamaný a sám….

zas ťa vidím v diali

no ja sa teraz nevzdialim

a idem v prieč osudu

všetko čo sa dá zachránim

lebo musím viac sa už nevzdialim

aj budem sklamaný stratený

a budem chcieť byť sám

 

 

 

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126586x
Priemerná čítanosť článkov: 1862x

Autor blogu