Založ si blog

druhá šanca? .. . oh sorry bro

V živote sú chvíle aj pekné ale aj tie menej. Je to ako príliv a odliv  alebo ako deň a noc.Vždy keď jedno príde odíde druhé. Tak isto to bolo tento krát aj u mňa, prišla ďalšia kapitola môjho života.

Po krásnom roku keď som zmaturoval, dostal som sa na  vysnenú vysokú školu získal som si dievča mojich snov, plus konečne sa mi začalo dariť aj v mojej tvorbe. Bolo to niečo úžasné, prenádherné ako keď idete prekrásnou krajinou a vidíte zapadať slnko a nikdy neviete v dialke rozoznať kde  je zem a nebo, alebo ako keď sa pozeráte na krajinu a v jazere ten najdokonalejší odraz z nej ako keby si sa pozeral na krásnu bledomodrú oblohu. Proste niečo neopísateľné.

Ale ako sa vraví po smiechu býva plač, tak isto moje dni zošedli ako jesenná obloha pred prvým lejakom. Zistil som, že vkladať všetku svoju nádej do jedného človeka  a hlavne v mojom veku je absolútne naivné. Urobila veci, ktoré by ma ani  v tom najhoršom sne.  Ako keby sa môj posledný rok zosypal jak domček z karát a zrazu môj život bol ako na kolotoči krútil sa a život som videl rozmazane a bolo mi zle akokeby som predtým zjedol tri cigánske a zapil alkoholom do toho. Do toho rpišli ďalšie problémy, so školou učenie šlo ako tlačenie nákladiaku do kopca so zatiahnutou ručnou brzdou. Môj mozok bol často krát zaplavený 40 alebo viac percentnou potopou a vírom splodín, ktoré boli väčšie ako dym unikajúci zo sopky.

Sbažil som sa vyrozprávať sa každému kamarátovi, snažil som sa hľadať odpoveď prečo pre mňa tak potrebná osoba, ktorá bola pre mňa viac ako nejaká časť môjho tela., ma mohla takto nechať. Ako napotvoru moji ôžasní kamaráti z partie sa na mňa vybodli tiež.

Až o pár týždňov neskôr, keď  som sa dostal opať do problémov, som niečo zistil. ľudia ktorí tu pri mne naveky budú stáť sú moji rodičia. Dajú za svoje deti hoc aj život, len aby ich synáčik sa mal čo najlepšie za každých okolností. Aj keď ich neskutočne najviac sklamete , vždy vás podporia. Kamaráti  a aj frajerky budú a bude ich ešte veľa. Druhú šancu daj človeku, ktorý napreik tvojim chybám sa ti neobráti chrbtom ale je tu pre teba stále. A v žiadnom prípade nedávajte druhé šance hocijakým frajerkám a tváriacim sa kamarátom čo pre vás nikdy nič nespravili len vás využívajú. Lebo t, ktorým na vás záleží vás v srabe nenechajú nikdy.

 

 

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126588x
Priemerná čítanosť článkov: 1862x

Autor blogu