Založ si blog

Archív: február, 2012

groove past. ..

ked sa zem toci a ja placem nad minulym dnom skoda ze sa uz skoncil spravil som par chyb v nom neviem co mam urobit tie stare casy navratit sentimentalna chvila svoje caro urobila to co bolo vtedy to uz nie je mame nove problemy tak neplac za starymi….

Pokračovanie článku

nauč sa ako lietať. ..

zober si to čo máš rád priprav sa na krásny let teraz už nemusíš sa báť choď a dobi tento svet … nauč sa ako lietať nebranit svojim pocitom nad zemou sa vznášať byť svojim túžbam pilotom….

Pokračovanie článku

tápam

ja hľadám svoje miesto v tomto nezmyselnom svete, ja tápam nerozumiem ničomu, snáď mi poradiť viete, ja viem že som sťastný keď brnkám na gitarové struny snáď budem aspoň raz v niečom dozaista dobrý a prvý…..

Pokračovanie článku

o vine opitym pohladom. . .

vincenzo mam ho rad vincenzo je moj kamarat vincenzo kazdy den rad sa z neho opijem vincenzo skvely spolocnik niekedy z neho treba na nocnik (xD) vincenzo ma skvelu chut nikdy nemozem na neho zabudnut vincenzo najlepsi liek nevypit ho to je hriech vincenzo to je bozsky dar aj cezar uz o tom hral…. (xD) dufam ze nie som jediny, kto pije vincenza hodiny…

Pokračovanie článku

Nie je čo stratiť

chceš kráčať svojou cestou chceš si svoj život riadiť nejdeš tou inými vyšliapanou predsa nemáš už čo stratiť R: Je ľahké s prúdom plávať proti nemu nie môžeš tiež s hejnom lietať naopak je to ťahšie môžeš však aj v rade stat ja sa tomu snažím vyhýbať netlačím sa všade kam vy mám svoju hlavu na svojej ceste som vždy prvý ja nepodlieham davu nekráčam v […]

Pokračovanie článku
754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126590x
Priemerná čítanosť článkov: 1862x

Autor blogu