Založ si blog

Ja chcem byť iný

Podľa vás som zlý

drzý sprostý anevychovaný

len vy ste tí najlepší

vždy slušní správni inteligentní

 

všetko čo sa vymyká priemeru

je nemorálne a zlé

ja chcem spraviť do sveta dieru

to je zas egoisticke a nevkusne

 

R: Ja nechcem byť ako vy

bábika zo sériovej výroby

nevtlačíte mi do hlavy vaše názory

ja budem si ako chcem žiť

nebudem sa vami riadiť

 

niekedy je nalepšie

pozrieť najprv na seba

trocha sebakritickejšie

až potom súdiť ľúdí okolo teba

 

aj keď nie som pre ľudí ideál

mám tento svet strašne rád….

 

 

 

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 127030x
Priemerná čítanosť článkov: 1868x

Autor blogu