Založ si blog

Archív: december, 2011

Ja chcem byť iný

Podľa vás som zlý drzý sprostý anevychovaný len vy ste tí najlepší vždy slušní správni inteligentní všetko čo sa vymyká priemeru je nemorálne a zlé ja chcem spraviť do sveta dieru to je zas egoisticke a nevkusne R: Ja nechcem byť ako vy bábika zo sériovej výroby nevtlačíte mi do hlavy vaše názory ja budem si ako chcem žiť nebudem sa vami riadiť […]

Pokračovanie článku

Tiene padlych snov. . .

tiene našich snov padajú navôkol bolo to ako hrou naivnou vidinou… prosim ťa povedz či ťa mám vyslobodiť prosim ťa odpovedz či mám dušu čistú R: hľadám otázniky nocí aj ked nemám odpoveď odtrhnutý z krížov mocí chcem ju teraz hneď padám ako rosa ranná už ani mesiac nesvieti či bude odpoveď kladná nikto z nich nepovie ti raz dúfam uvidím […]

Pokračovanie článku

aspoň chvíľu. . . pokoj

všade ticho, pokoj, kľud len sviečky horia niekam zaliezol ľud nikde nikoho… zrazu obchody prázdne domy plné iba vietor robí pohyby ladné a ja tu stojím sám…. pocujem len radost ci citim pokoj aspon dnes je toho dost ked uz inokedy niet… svet zrau stíchol zahalil za do rúcha a na chvíľu bol snáď každý šťastný

Pokračovanie článku

tma

tma je to výkrik hluchoty tma farebnosť čiernoty tma preoblečenosť nahoty keď nevieš čo sa kde skrýva čo je o krok ďalej keď nečo sa z tmy ozýva pohľad dušičky malej… aaaaaaaaaaaaa…………………………. tajomno čo vždy je iné krásne či škaredé…

Pokračovanie článku

Vysnivaný rok

Je už koniec vravím S úsmevom na perách Pozriem sa vpred Hoci mračí sa obloha R: Cítim sa tak bestarostne Vyletel by som do vysok Nebolo to vsak Bezbolestne Bol to moj vysnivaný rok Skáčem a bavím sa Nevnímam svet Ten okolo iba točí sa Čo viac možem chciet mám čo chem užívam let cítim sa tak užastne drzat v rukach cely moj svet vykrical by som to vsade […]

Pokračovanie článku

jeden darček= láska. ..

všetko zrazu žiari okná, domy aj duša sa trbliece za chvíľu aj stromy ten prekrásny čas keď každý obchbchod plný všade navôkol veľa krás aj tanier sa mi už plní no to naj čo ja chcem, je iba darček ten, aby sneh poprášil zem a v láske som prežil každý deň lebo len s láskou sú tieto chvíle pravé krásne, nenahraditelné, to orechové… […]

Pokračovanie článku

budme štastní

Aj keď nie vždy sa nám plnia tajné sny, o ktorých snívame každý večer keď zaspávame, aj keď sa nám v živote niekedy nedarí a často nadávame skutočne len na maličkosti treba si povedať stop! Veď sa rozhliadnite vôkol seba my zdraví ľudia máme niekedy všetky tajné sny, ktorí si praju chorí, a ani si to neuvedomujeme a nevážime. Oni vôbec nesnívajú o drahých […]

Pokračovanie článku

Nikto nie je bez chýb

Aj keď sa zdá že všetko je zlé, nedá sa nič robiť a človek padá do čiernej priepasti, treba si veriť a pozitívne myslieť, lebo aj to najhoršie čo sa nám v živote stalo sa behom jednej sekundy môže zmeniť na to najkrajšie. Preto vravím budťe sťastní a robte všetko s nádejou, že raz to bude lepšie, stačí iba chcieť. Osud to má už všetko naplánované. A nechce, […]

Pokračovanie článku

Citáty. .. .

Nikdy si nepovedz, že si dobrý, lebo práve vtedy, keď si to povieš nikdy nič nedosiahneš. Nakrajší deň, je deň prežitý s milovanou osobou, najlepší deň je ten, ked si môžeš povedať, že si makal a aspoň trochu si pokročil. By Me ….

Pokračovanie článku

spomaľme

kráčam si životom sám no nie vždy zlé to je svoju vlastnú hlavu mám snáď to nepominie jediné čo chcem to je žena moja jediné čo potebujem chvíľu pokoja a teraz tu sedím a rozmýšľam, iba ja a uponáhľaná doba naôkol…. spomaľme, a užívajme si všedné dni veď nie sme tu navkey…

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126595x
Priemerná čítanosť článkov: 1862x

Autor blogu