Založ si blog

Archív: október, 2011

Samota. ..

Samota to je len prázdnota prázdno pre seba a myšlienky pre zvuky zvonka hluchota a čas na dávne spomienky Čas keď nikoho niet vyjadruješ myšlienky činmi čas na pár prázdnych viet kde každý je pre mňa vinný Vždy uzatváraš sa do seba duša vtedy oddýchne si… veľakrát pozeráš do neba od zhonu vydýchneš si Samota, krásne ticho… keď aj more či šum lístia […]

Pokračovanie článku

Raz pride koniec

Raz príde ten deň keď všetko skončí ja vykročím vpred a preč odídem starý list obrátim s úsmevom poďakujem všetko zlé zametiem nebadane sa vytratím R: Raz príde aj koniec tak to už býva všetko sa končí všetko začína Mňa si z mysle vymažeš len pekné spomienky ostanú na všetko zlé zabudneš všetci zrazu niekam odídu no keď si spomeniem […]

Pokračovanie článku

Ovocie lásky

Všetky šaty po zemi navôkol len ticho my dvaja v posteli schúlení zahalení do vášne láskou k sebe až po uši čo by povedali naši nikto z nás netuší prikryjeme sa nehou zabalíme láskou prenikneme do seba dušou i telom navždy svoji

Pokračovanie článku

Pripútaní k sebe

Cítim sa tak prázdny zrazu je svet čierna machuľa neviem čo mám robiť som nič bez teba chýbaš mi, neviem si pomôcť utekal by som za tebou aj ked si daleko… musím ten pocit premôcť aj ked neviem zit bez teba chcel by som sa pozerať do tvojich očí chcel by som vidieť tvoj krásny úsmev chcel by som byť pri tebe ale ty si tak neskutočne ďaleko teraz viem čo nechcem […]

Pokračovanie článku

Nepočujem, nevidím, necítim

bola si tá, ktorá mi dávala nádej bola si tá, ktorá pre mňa znamenala celý svet s tebou do budúcnosti som hľadel takého človeka už asi niet…. klameš ma stále ponížila si ma veľmi preto som si povedal dosť! nebolo to ľahké, ver mi…. vykročím vpred viem že nové to zmyje… odteraz ťa nepočujem nevidím necítim… od teraz srdce moje pre inú […]

Pokračovanie článku

V opojení

opájam sa v tvojej kráse a však triezvy som? vidíš sa mi krásna , nádherná…. no ja neviem či som zasa v tom jediné čo mám je nádej ja však nerád vzdávam sa bez toho aby som jej do očí hľadel. nádej zhasla…. bol som len opojený opojený jej krásou no viem,nebola tá pravá teraz čakám… na tu čo bude dravá ktorá nedá mi dýchať budeme spolu v opojení […]

Pokračovanie článku

Dotyk

ležíme v izbe v izbe chladnej no stačí jediný dotyk a vyženie chlad z izby neútulnej jediné čo ma zohrieva si ty schúlim sa k tebe a cítim to teplo…. jedine pri tebe som zohriaty aj ked nás chladí vánok letného večera

Pokračovanie článku

Luka

Kráčam po lúke lúke plnej kvetov na bosých nohách cítim rannú rosu vychádza to stále slabé jarné slnko no každým dňom je silnejšie ako jarná láska aj kvety vychádzajú pomaly z puku rozkvitajú do tých najkrajších farieb teplých či niekedy aj studených, tak ako slnko vychádza, tak aj láska prichádza- odchádza ja len dúfam v jedno, že raz, slnko v živote nezapadne, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 126595x
Priemerná čítanosť článkov: 1862x

Autor blogu