Založ si blog

Letom Svetom

ja mam ten isty problem

ktory vyriesit neviem

mam z toho tazku hlavu

no nemozem podlahnut

stale sa to nove blizi

a ja netusim co cakat

či mi to neublizi

budem musiet makat

 

R:ja citim sa byt neisty

preto obuvam si tenisky

ktore ma odnesu tam

vlastne ani nevime kam

prec niekam prec

chcem si lietat svetom

chcem ist svetom letom

 

na cele pribudaju vrasky

no ja uz teraz viem

ze vzdy budem mat otazky

na ktore odpoved nedostanem

Náhody neexistujú

21.01.2015

V živote pomenúvame veľa situácii za náhodné alebo jednoducho náhody. No nie je to tak. Každá vec čo sa stane má svoj zmysel a opodstatnenie v našom živote. Je to možno pre niekoho divné, možno odvážne povedané možno trochu ako z rozprávky ale nemyslím si. V jeden krásny decembrový piatkový večer, ako vždy, som bol na pive s kamarátmi. Asi uprostred večera sa stretnem [...]

Umenie spájať

21.01.2015

Ako všetci vieme pred pár týždňami sa stal obeťou atentátu satirický denník charlie hebdo. Je mi úprimne ľúto a nie je mi vôbec jedno čo sa tam stalo. Každopádne každá vec má svoje ale a vo mne to vyvoláva viacero otázok. Tvorím už dlhšiu dobu či tým že píšem alebo hrám či kreslím, teda cítim že mám v sebe niečo umeleckého. Preto aj táto tragédia sa ma [...]

Music session . . alternatíva je inn

17.12.2013

E.Ullrich (1987) vyjadril kreativitu ako: schopnosť poznávať predmety v nových vzťahoch a originálnym spôsobom (originalita, nová kombinácia), zmysluplne ich používať neobvyklým spôsobom (flexibilita), vidieť nové problémy tam, kde zdanlivo nie sú (senzitivita), odchyľovať sa od navyknutých schém myslenia a nepojímať nič ako pevné (premennosť) a vyvíjať z noriem [...]

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

romik77

moj blog obsahujuci zvaca moje myslienky texty uvahy a podobne veci... proste ked sa niekedy pozastavim nad nejakym preoblemom... alebo sa len proste nudim xD

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 127077x
Priemerná čítanosť článkov: 1869x

Autor blogu